niedziela, 2 kwietnia 2017

Pierwsze pisanki


/









13 komentarzy:

  1. Śliczne są , takie kolorowe i przyciągające wzrok :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne ,a ta czarno biała to mnie zauroczyła całkowicie, Jest cudowna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie na bogato.
    Zmieniłaś wystrój bloga ?
    Bardzo ciekawy...
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, tak się wczoraj bawiłam ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pisaneczki zrobiłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  6. To czarne mnie jakoś przyciągnęło najbardziej. Może dlatego, że ja jeszcze takiego nie robiłam i mnie kusi. :-) Buziaki aldi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne...cudowne wszystkie!
    Pozdrawiam bardzo wiosennie i dziękuję za odwiedziny na blogu -Gosia♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Aldonko wszystkie pisanki sa przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

BOŻE NARODZENIE

Uwaga, uwaga Do świąt Bożego Narodzenia zostało tylko lub aż 100 dni Babeczki pozytywnie zakręcone bierzemy się do roboty. Tak było rok...